Söndag!


I fredagskväll pluggade jag, igår pluggade jag och idag är inget undantag^^ Jag har nu gått igenom alla bitar som tentan på tisdag kommer innehålla, Andreas kommer få förhöra mig senare :)
Nu har jag precis kommit ur duschen och smort in mig med en väldoftande Body butter, mmm! Ska äta lite mat och slappa en stund, det behövs så all information får gro lite innan jag sätter igång igen!

Jag tampas dessvärre med en urinvägsinfektion som ligger och lurar.. Jag kände av det första gången i tisdags och var hemma från skolan och halsade i mig tranbärsdryck och citron, det blev bättre och jag mådde bra fram tills i fredags i skolan, tog då en värktablett och drack mycket vatten och det var över när jag kom hem, fram tills idag :( Nu känner jag av det igen, grr! Det verkar som att jag kan dämpa det men inte få bort det helt, så jag överväger om jag ska stanna hemma från skolan imorn och få tid för provtagning på vårdcentralen och recept på antibiotika.. Hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0