Skön läsning :)


Igår var Andreas mamma med sambo hemma hos oss och fikade. Andreas mamma hade då med sig en bok och en tidning till mig :) Har velat läsa Mia Skäringers "Dyngkåt och hur helig som helst" i flera månader nu men inte kommit mig för^^ Men nu så! Har läst ungefär hälften och har redan hunnit skratta och gråta flera gånger om! Man ser ju henne framför sig också, om man har sett Mia och Klara-serierna och Solsidan, det blir bara så klockrent :)

Jag är helt slut idag så ska passa pluggandet till imorgon istället då jag har studiedag! Åh så skönt <3

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad har hänt med din bilddagbok? Får man lägga till dig eller är det till bara nära vänner nu?

2010-10-11 @ 21:26:47
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Annika; Ja, jag har gjort den bara för vänner.. Men du kan lägga till mig om du vill :) Skriv bara att det är du så jag vet!

2010-10-12 @ 08:49:30
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0