Halloween utklädnad fixad!

Igår var jag och Andreas på stan och köpte våra utklädnader till Fredrik och Jennies Halloweenfest på lördag! Förra året var såå kul och dom hade fixat det så bra så dom fick äran i år igen :)
Då var jag och Andreas inte utklädda som ett par, utan vi körde lite enskild så, jag var katt och han var arab :P

XD

I år tyckte vi det vore kul om vi matchade :) Men precis vad vi ska va får ni se på lördag!

Jag googlade lite på Halloween dräkter i fredags och DOG åt några såna där par-dräkter:




:P

Ska ni Halloween:a er i år? Kör ni nästa helg eller på Alla helgona-helgen?


Kommentarer
Postat av: Vicky

HAHAHAHA ägg och bacon ägde ju <3

2010-10-25 @ 01:26:40
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0