Duktighetssyndrom idag, alltså^^


Bilder från google och adlibris

Syndrom = flera sammanhängande sjukdomstecken.

... eller det var det jag svarade på tentan idag iaf :P
Idag har jag varit i skolan, precis som alla andra dagar, endel kanske har missat att den utbildningen jag går har alltså lärarledda lektioner 8.30 - 14 eller 15.30 varje dag! Hur som helst, vi skrev tenta idag i Medicinsk terminologi, det kändes som att det gick bra :) Också fick vi tillbaks tentan vi skrev förra veckan i Patientrelaterad administration och dokumentation, den som jag hade pluggat järnet på på helt fel saker :P Lyckades iaf få ett starkt G på den, så det måste ju vara godkänt? ;)
Vi fick sluta tidigare idag och stadsbussarna i Kristinehamn går typ inte alls vid den tiden, så det blev en snabb 30 minuters promenad till tågstationen! Och när jag kom hem hade mina böcker kommit som jag beställde i förrgår :) Kul! Dom tänker jag läsa under LIA-tiden (lärande i arbete) som kommer nu v. 43 och 44 och sen v. 47 och 48! Jag är nöjd med vart dom placerade mig :) Fastän jag fick dela den här LIA-perioden på 3 olika platser, en inom företagshälsovården och sen två olika vårdcentraler i Karlstad! Ser ändå det positiva i det att jag får se hur det fungerar på flera olika ställen :)

Några andra duktiga saker jag har uträttat idag är att jag har pratat med stadsbiblioteket om att vikariera där under jullovet också har jag bokat tid för att göra lite tester för att se om jag kan bli blodgivare! Man anmäler sig enkelt på geblod.nu, jag gjorde det igår och idag ringde dom upp mig :)

Nu ska jag laga mat och sen är det bara att sätta igång och plugga inför tentan nästa vecka i Anatomi och sjukdomslära :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0