Dom ouppdaterade dagarna^^


Ja, det var ju flera dagar där i början av veckan som var blogg-lösa för mig.. Jag pluggade nämligen järnet till Anatomi- och sjukdomsläratentan om rörelseapparaten, muskler och skelett och sånt ni vet^^ Skitkrångligt, men jag tror det gick bra! Har fått tillbaks Medicinsk terminologi-tentan som jag skrev förra veckan också, skrev VG på den :) Känns som ett bra avstamp till LIA (lärande i arbete) veckorna som börjar på måndag! Egentligen är det meningen att vi ska vara på ett och samma ställe under hela LIAn under den här terminen, men jag får hoppa lite^^ Första veckan kommer jag vara inom företagshälsovården på ett stort företag strax utanför stan, och dom andra 3 veckorna kommer jag vara på två olika vårdcentraler i stan!

Idag slutade vi vid lunchtid så jag och några klasskompisar gick och åt på ett Thai-ställe i Kristinehamn, åh så gott det var! Det var buffé med blandat kina- och thaimat :) Sen gick jag förbi den stora godisaffären denna fredagen med och spenderade en förmögenhet på godis igen :P Illa! Jag som har tandvärk dessutom >< Har aldrig haft hål förut, men nu känns det som att jag skulle kunna ha ett :( Får ringa till tandläkarn på måndag..

Hehhhh.. Såå intressant.. Jag har verkligen ingen inspiration till att blogga, men det är skönt att skriva lite ibland, även om det bara är om alldagliga saker^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0