Benskörhet!


Lång dag idag! Skrev tenta först på morgonen, helt otroligt att jag har lyckats plugga på saker som inte ens kom med på tentan :P Pluggade in största utläggningarna om hur hälso- och sjukvården är organiserad och hur beslut fattas, vilka hundra olika kliniker det finns och yrkestitlar inom vården m.m. m.m. Så får jag halvt som halvt gissa mig till svar på frågor som annars hade varit så simpla^^ Men men, jag svarade på allt så det borde ge mig goda chanser till ett godkänt :) Och det är inte som att min kunskap är bortkastad, det är ändå något som är mycket relevant för mitt kommande yrke!
Förutom det så har jag nu på kvällskvisten skrivit på en liten uppsats om benskörhet så att jag kan bli klar med den under morgondagens lektion som planerat^^ Blir bra detta, känner mig duktig :) Nu kan jag duscha och lägga mig och se på nåt kul tillsammans med Andreas och sova gott!

Foto; Natalie G Sundling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0