Trist!

Gud vad trist att Mona Sahlin avgår >< Jag tror faktiskt att S hade kunnat vända skutan med henne som kapten. För jag tycker inte att det är i henne som problemet ligger, dom behöver förnya sig precis som M gjorde och det kan man göra med samma partiledare. Men det är väl enklare att ge en ny image när man har ett nytt ansikte att fästa den till. Själv hoppas jag på att Margot Wallström tar över, hon verkar grym! Inte för att jag har så stor koll på alla de tänkbara personerna som kan ta över.. Men inte Thomas Bodström eller Thomas Östros iaf ;/ Den ene verkar arrogant och den andre lite mesig :P

Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag tror faktiskt det var bra för dom för när jag var ute och jobbade i valrörelsen mötte jag väldigt många som sa "Jag skulle rösta på S, men jag vill inte ha Mona Sahlin som statsminister" och så röstade dom på MP istället :P

Har däremot ingen aning om vem som skulle vara bra som efterträdare. Tror inte Margot var intresserad förra gången och därför inte nu heller. Vill inte ha någon fackpamp som statsminister :P

2010-11-14 @ 22:51:19
URL: http://anmo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0