Peppen!


Trots att jag är helt utmattad så är jag himla nöjd med mig själv just nu! Idag fick vi tillbaks ännu ett prov och jag kirrade VG på det (med) ;) - som alltså är högsta betyg. Ställningen just nu är 4 VG:n och 1 G. Idag lämnade jag även in ett arbete i Arbetspsykologi och i måndags hade vi praktiskt och teoretiskt prov i Patientrelaterad dokumentation.

Nästa vecka går jag ut på LIA igen i två veckor och när vi kommer tillbaks är det bara två veckor kvar i skolan :D Och då har dom klämt in två prov :P Men jag grejar ju detta!

Foto; Peter Ljungkvist, mua; Cecilia Johansson

Kommentarer
Postat av: Annica

Grattis :) Och jättefin bild!

2010-11-18 @ 08:31:59
Postat av: A

Åh vad kul! Heja heja! Keep up da good work bruden! =)

2010-11-18 @ 10:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0