Bilder från Halloween!


Vicky var Jem, en tecknad rockstjärna från 80-talet och jag var galen kirurgsköterska^^


Ludde och hans tjej kom hit från Sthlm och var utklädda till Kurt Cobain och Courtney Love :D


Sen har vi Fredrik och David.. Vet inte riiktigt vad dom var utklädda till, men David creeped me out iaf med den där påsen över huvudet >< Fick flashback från när jag såg Kent videon "En himmelsk drog" när jag var liten :P


Nilsson var lieman och Jenny en djävul, här är dom lekledare^^


XD


Haha Jennie XD


Det var precis som förra året en massa mat och snacks, här har vi spindelmuffins ;)


Lite foods, mumieskallar och avhuggna fingrar, jag lovar!


Obligatoriska pumpan! Jag vet att den ser ut som att den är av porslin typ, men Fredrik och Jennie har skärt ut den själva!


<3






Team Tea-bagz :D


Lite reenactment på G^^


Lite spegelposing på G!


^^


Haha Andreas kunde verkligen inte motstå att skriva dit namnet på sjukhuset i South park på sin utklädnad :P




Jennie och jag :)


;)

Kommentarer
Postat av: FINI

asballa bilder ju :)

2010-11-03 @ 09:32:51
URL: http://fini.blogg.se/
Postat av: Frida

Elina du är creepy. :( ;D

2010-11-03 @ 11:02:12
URL: http://synch.blogg.se/
Postat av: julie

du är verkligen drop dead gorgeuos i svart!

2010-11-05 @ 03:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0