Uppdatering kring Sun laboratories! (Brun utan sol)

Fick en förfrågan av Elin förut att berätta lite mer hur det har gått med mina Brun utan sol-produkter jag beställde från USA! Tidigare inlägg om detta kan ni läsa HÄR och HÄR Passande nog smorde jag faktiskt in mig igen igårkväll :D Så tog precis en bild i ett vitt linne så man kan jämföra med dom andra bilderna jag har tagit^^
Så här ser jag ut idag efter att ha smörjt in mig helt i BUSen utan att tunna ut den med maintainer-lotion:

Jag är väldigt nöjd med färgen faktiskt! Förut skrev jag att jag tyckte färgen var som vanlig BUS, men tycker ni inte att den här är finare än dom flesta vanliga märkena? Jag blev lite chockad först imorse när jag såg hur mörk jag var och det såg lite ojämnt ut, men det är inte den riktiga färgen, utan efter att man har duschat åker den av och kvar är en ljusare, mjuk och jämn färg :)

Så här kan man jämföra hur jag såg ut från början, vinterblek - insmord 50/50 med BUS och maintainerlotion och idag:

Jag tyckte färgen försvann ganska naturligt, jag tänkte iaf inte så mycket på det och det är väl ett bra tecken? Men jag ska hålla lite koll nu och se hur färgen går bort!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Var köpte du den? Har ett svaaaaagt minne att du skrev USA någonstans, men vet du om den finns att få tag på i Sverige, eller åtminstone inom EU? Jag är så himla feg med att beställa från USA nämligen :(

2010-05-12 @ 18:15:46
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Sofia; Jag beställde det från http://www.discountbeautycenter.com/ och det var inga problem alls. Dom har tydligen ett lager i Berlin så dom skickade varorna därifrån så slapp jag tullavgift, dessutom hade jag grejerna efter bara några dagar :)

2010-05-12 @ 21:12:49
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/
Postat av: Mika

Hej, jag ska beställa produkterna om några dagar och har en fråga angående produkten. När du duschar ska man använda duschkräm då eller bara vatten?

2012-01-11 @ 20:25:36
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Mika; Jag smorde in mig på kvällen och när jag duschade sen på morgonen använde jag duschkräm. BUSen har gått in i huden då för länge sen så det behöver man inte vara orolig för och man behöver nog använda duschkräm för att få bort det överflödiga som är ovanpå, det som gör att det ser ojämt ut. När man tvättar bort det så är huden jättejämn och fint brun :)

2012-01-12 @ 08:39:24
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0