Tröttis


Sen i onsdags har jag varit lite krasslig, och idag känns det t.o.m. värre, så jag har legat i sängen och kollat på Sex and the city filmen :) Gud vad trött jag är!

Såg på aftonblader att det har kommit in ny aska över södra/västra sverige :( Fan vad jag skulle bli besviken om det kom in över östra delarna också så våran resa blir inställd på lördag! Det skulle vara så ledsamt.. Men man kan ju inte göra nånting åt det där, så det är bäst att inte tänka på det ens! Happy thoughts, happy thoughts^^

Kommentarer
Postat av: Vicky

Håller verkligen tummarna för att eran resa inte blir fuckad av detta nu <3

2010-05-18 @ 00:01:25
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0