Tipsa om bra sidor med badshorts för killar, tack!

Alltså, frustration deluxe.. Jag och Andreas har kollat på massvis av sidor med badshorts till honom, men har bara hittat en liten "kanske" i ett hav av töntiga typ "grafitti"tryck och fula färger med gubblängd :P Ärligt, jag har ingen aning om hur ett par snygga badshorts ser ut, någon som kan berätta för mig?
För antingen ser dom ut såhär:

Bara för mycket, det här är inte ens dom värsta men jag orkade inte kolla igenom allt igen utan tog första bästa exemplet :P

Eller så ser dom ut såhär:

För tråkiga och gubbiga..

Varför finns det bara badshorts för 16 och 40 åriga killar/män? :S

Kommentarer
Postat av: Maddiie

Kolla på new yorker de brukar ha snygga killkläder :)

2010-05-06 @ 22:15:35
URL: http://maddiie.blogg.se/
Postat av: Maddiie

Sv: tyvärr så är det så dåligt att man inte kan beställa från deras hemsida :(

2010-05-07 @ 14:21:00
URL: http://maddiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0