Röstning nr 2 är igång nu!


Klicka här för att se bilden i större format!

Nu är alltså andra röstningen igång, såhär blev min bild :)
Om ni vill se dom andra tjejernas bilder och rösta så går ni in här:
http://projektmodell.blogg.se/2010/may/rostning-omgang-2.html

Och OM ni vill rösta på mig så får ni det ;) <3
Det är en röst per IP-adress som gäller. På Fredagkväll (14/5) stängs röstningen!

"Ingen tjej kommer åka ut denna gången då Minnah redan lämnat tävlingen så istället kommer tjejen med mest röster vinna en fördel vid nästa fotografering och de tjejerna med minst röster kommer bli bedömda av juryn som förra gången och vi väljer en tjej med minst tilltalande bild som får en nackdel vid nästa fotografering."

Ihh jag vill inte få en nackdel på nästa plåtning :P Har redan en nackdel då jag kommer hem från Turkiet dagen innan! Dessutom anar ni inte hur svårt det är att sätta en snygg bild på bara 30 "shots" - typ 5-10 minuter :P En vanlig plåtning jag är på tar mellan 2-3 timmar och man kör kanske 300 "shots" :P

Fotograf; Jörgen Lundh
Make up; Sarah Maria A

Kommentarer
Postat av: Rebba

Din bild var hur snygg som helst, du är jätteduktig! :D

2010-05-10 @ 22:17:48
Postat av: Angelica Jansson

Ska kolla på det! :)



-Angi

2010-05-11 @ 10:39:26
URL: http://projektmodell.blogg.se/
Postat av: Jag

Hej! Jag har startat en lite annorlunda stilblogg. Kika gärna in.



OCH - Snygg blogg.



Ha det gött!

2010-05-11 @ 10:59:53
URL: http://snostilen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0