Hej igen!

Kom hem för några timmar sen, har varit uppe sen 04 imorse och rest hela dagen! Nu när jag kom hem var det ingen rast, ingen ro heller för jag fick sätta mig och planera min resa till Hallstahammar imorgon och sen handla mat + matsäck och sen kolla ut outfit och packa! Har dessutom hunnit med att träffa Vicky en snabbis :)
Nu ska jag äta mat och sova, ska försöka att inte tänka för mycket på plåtningen imorn så jag inte ligger sömnlös inatt! Men jag ser fram emot morgondagen som fan :D

Får berätta mer om Turkiet i ett senare inlägg och visa massa bilder, nu har jag hundra saker att hinna ikapp med! Men det är skönt att vara hemma iaf

Kommentarer
Postat av: Vicky

Lycka till idag, babe! <3

2010-05-30 @ 13:59:18
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0