Ehm.. Alkolist eller...?

Blev lite fundersam när jag kom hem till synen av detta:

Sen kom jag på - Aahhh! Andreas har bjudit in grabbarna till pokerkväll imorn ju! Det är då jag ska sitta inne på vårt rum hela kvällen :P Eller kanske våldgästa Vicky? :D

Nu ska jag iaf ta en dusch, varför luktar man så mycket efter att man har suttit inne på kontorsmiljö framför en dator? :S Man är flottigare i håret och ansiktet än en McDonlads anställd, jag svär^^
Ska nog smörja in mig igen med Brun utan sol :D

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha jag vet, man är så himla ofräsch i ansiktet när man suttit och jobbat framför en dator hela dagen! Känner väl igen det där från när jag jobbade som teleförsäljare jag med ;P

2010-05-11 @ 22:25:08
URL: http://isabellecandylove.blogspot.com
Postat av: Elin

Man skulle vilja ha en uppföljare hur bra din brun utan sol var :) Man vill ju inte vara en blek fis hela svenska sommaren^^

2010-05-12 @ 08:47:35
Postat av: Johanna

Haha, du har en poäng. Jobbar själv på Donken och jag har aldrig någonsin fett hår. Skulle typ bli lycklig om jag fick fett hår:P

2010-05-13 @ 14:33:48
URL: http://jodees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0