Bilder från min spontana Valborg^^

Vicky fick ju mig att komma till Rockin Friday på Tempel i Fredags, knappt nå smink på mig och i vanliga jeans och tröja, men så är det ibland :) Fick låna lite kajal och läppenna av Vicky ;D

Gosan och jag <3 När jag hittade henne på Tempel så kastade jag mig på henne ovetande om att hon hade högsta klackarna på sig, haha :P Sry gumman!


Haha vi lolade åt alla där ett tag^^ Alla tjejer i kort kort och uringat som åmade sig till Alice Cooper - Poison XD


Alltså sist jag var där, alltså första gången jag var där, var det skitkul! Det var liksom en ny rockklubb och det var härlig stämning och rolig musik, men nu andra gången kommer man dit och dom spelar exakt samma låtar som sist? Redan då tyckte jag det var lite för "Absolute 80-tals hårdrock", liksom lite för "schlager dänga rock" ni vet, alla dom uppenbara låtarna som Poison, It's my life och Basket case :P Varför spear dom sån mainstream rock när det är en rockklubb med rockdj för rockare? :P Sjukt tråkigt tycker jag ><


När vi gick var det en halvtimme kvar tills bussen kom, så vi lolade lite med Våxnäs smågangstas :P Ni vet, det finns alltid ett gäng teens vid Centrum i varje stadsdel^^




Sen kom Raman och en kompis till honom också :) Vickys lillebor, Raman, Ramans kompis och jag^^


Wåxnäs!


Kommentarer
Postat av: Vicky

WG'Z!!!11 Hahahaha!

2010-05-03 @ 12:06:34
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: E. Riley Page

Fin du är!

2010-05-03 @ 19:34:03
URL: http://cyanatra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0