Behind the scenes från Projekt Modell igår!

Här kommer några få bilder som jag har hittat på mig igår, själv är jag lika dålig som alltid med att ta bilder, men allt gick snabbt igår, kan inte lika gärna ta bilder på mig själv under plåtningen ;) Hur som helst:

Jag sitter på golvet i köket vid studion och väntar på min tur i sminket^^ Bild snodd från Projekt Modell.

Ska visa vilken jättebra bild jag tar här:

Tada! Så bra är min kamera i motljus :P Det är Johanna som blir sminkad av Sarah Maria (en i juryn) och självaste Angelica som har hand om hela Projekt Modell!


Jag blir sminkad :) Bild snodd från Projekt Modell.


En bild på en bild på datorn :P Började med att plåta en ny bild till headern! Bild snodd från Projekt Modell.


Och sen var det dags att bli blöt :P Det här är alldeles i början, sen blev jag helt klassblöt och dom sista 5 bilderna ville dom ha in hela ansiktet i vattnet, jag som hatar att få vatten i ögonen :P Men det var bara att fokusera och tvinga sig ha ögonen öppna! Bild snodd från Projekt Modell.


I bilen påväg hem efteråt ;) Bild snodd från Therese!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0