Nya kategorier!

Nu så har jag nog gått igenom alla blogginlägg jag någonsin har skrivit och delat in dom i fler kategorier så det blir lättare att hitta det man vill läsa om :) T.ex. så hade jag en kategori förutom som hette "Personlig stil, mode, shopping, skönhet m.m" och innehållet i den var så bred, så nu är den delad till mer specifika ämnen "Hudvård & Smink", "Hårvård & Frisyrer", "Shopping", "Dagens outfit" och "Mode". Jag har även lagt till nya kategorier som "Heminreding", "Resa Bulgarien -09", "Träning", "TV program", "Uteliv - Bilder" och "Önskelista".

Tror detta kommer hjälpa en del, inte minst migsjälv när jag letar bland arkiven!


Jag har inte varit utanför lägenheten idag, fattar inte att tiden har gått så fort! Klockan är redan 22, för mig känns det som 17 :P Så jag ringde Vicky nyss, vi ska gå en promenix :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0