Några bilder från igår :)

Tog bara ett par bilder med min kamera, men jag vet att Vicky tog en massa, ska bli skitkul att se dom sen :D Också fastnade vi på några vimmelbilder^^
Hade skiiitkul igår iaf, älskar att man inte går ut så ofta längre, för då blir det ännu mer speciellt när man väl träffar sina tjejer, gör sig iordning tillsammans och dansar! <3 Vi hade slappat hela dagen, småstädat lite, gjort mat, började göra oss iordning runt 17tiden och åt mat vid 19 X) Sen kom Raman och en kompis till honom över också, det blev myyycket turk/serb/iranier/finne-skämt, haha XD Orka med oss!

Iordning gjorda :D <3


På alla poserbilder hade jag lazy eye, haha! Rosé vin med Sprite var en hit^^ Såhär såg jag ut igår iaf :)

Och lite vimmelbilder:


Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0