Helgens bildkavalkad!

Här kommer tusen bilder från helgen som Vicky tog :D

Fredag:

Vicky och jag hade umgåtts hela dan, gått promenix och lunchat^^ På kvällen mötte vi upp Sibbe på busstationen och handlade mat och hårfärg och myste hela kvällen :)

Lördag:

När jag kom hem från stan typ 11 på morgonen (åkte in för att köpa ännu en hårfärg) så hade Vicky öppnat en Smirnoff ;D


Soppåsen var full med hårfärgsförpackningar :P


Sibbe och jag, har den sista blekningen i här, den som ställde allt till rätta igen<3


Gosan!


Sen började vi göra oss iordning vid 16-17tiden :)


The real housewife of Karlstad, är jag iaf :P Lagade mat till oss :)


:D


Raman och en kompis till honom kom över på förfest^^




Gosness!


Eesverrjeee!








Hahaha <3






Mmm Vickys boobs <3


Kärlek!


Kjaam






På Nöjes^^


Min outfit


Sibbes outfit


Vickys outfit


Träffade på en barndomskompis, Kim :)


Och Maya!


Snurrigt!


Och ännu mer snurrigt.. + seriösa smärtor i fötterna efter allt dansande i höga klackar :P Dax att gå hem!
Också måste jag citera vad vicky skrev på sin bdb:
Det var en KAMP att ta sig från Herrhagen till Stora torget i våra skor för all jävla is och allt jävla grus som var på vägarna så vi kom på världens roligaste lek och typ dog av garv hela vägen ner!
"OKEJ, nu ska vi fan skärpa till oss! VI GÅR RUNWAY NU, FATTAR NI! Vi går åt Gucci, nu får vi fan inte skämma ut oss!"
"OKEJ, nu skämde vi precis ut oss! Gucci gav oss sparken, men det gör inget, nu går vi åt JPG, KOM IGEN NU!!"
Hahahahaha!


Pröva själva :D

Kommentarer
Postat av: Angelica Jansson

Ja det är la tanken att det ska bli så, men jag är bara nöjd om jag får en dvd hemma med min egen nuna på haha, skitcoolt! :P Supersnygg hårfärg du fått till nu förresten, hett! :)



-Angi

2010-03-16 @ 16:43:48
URL: http://angelicajansson.blogg.se/
Postat av: Alice

Gud vilken underbar kropp Vicky har! Kolla rumpan <3

2010-03-16 @ 18:09:00
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Alice; Haha jaa, hon är superfin!

2010-03-16 @ 19:25:33
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/
Postat av: Pink Guerilla

Håller med Alice - Bästa asset jealous :)

2010-03-16 @ 20:58:44
URL: http://pinkguerilla.blogspot.com/
Postat av: Vicky

Hahaha fan vad min rumpa har blivit omtalad idag då ;D

2010-03-16 @ 22:01:55
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0