Hair disaster!

Haha jag har färgat/blekt håret 4 gånger nu XD 2ggr igårkväll och 2ggr idag^^ Har även haft i tomatpuré för att få bort gröna skiftningar (vet inte om det funkade). Började ju med att jag fick ett infall att jag ville ha en förändring, jag lutade åt att tona det brunt men väl i affären fegade jag ur och tog Ljus kopparblond istället från Casting creme gloss som jag hade förra året vid den här tiden. Ångrade mig direkt efter att jag hade tonat håret och körde i en pärlblond färg som bleker 2-4 nyanser, tror det var Viva från Wella. Då blev längderna typ lite gröna så imorse tog jag bussen till stan och köpte tomatpuré plus en mycketljus gyllenblond färgning från eh.. Schwarzkopf! Gjorde ingenting förutom att jämna ut färgen lite kanske.. Och nu sprang jag iväg till Ica och köpte Jane hellen mood Solblond som bleker 3 nyanser. Just nu är håret blött så jag vet inte riktigt hur resultatet är.. Men det verkar som att det är bättre iaf och ljusare :)
Oh boy.. Note to self - stay blonde!

Kommentarer
Postat av: THess

Elina, har du sett videon till Telephone än?! :D

http://www.youtube.com/watch?v=GQ95z6ywcBY&feature=PlayList&p=424CECB0B3B28221&playnext=1&playnext_from=PL&index=1



Den är precis så grym och sjuk som man förväntade sig, ungefär som en kort film :D

2010-03-13 @ 17:32:03
URL: http://senseofaspark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0