Godnatt!

Det har vart en lugn eftermiddag på jobbet och efter att jag slutat mötte jag upp syrran och vi åkte hem till mig. Vi har gjort varma mackor med left over köttfärsås, mumma! Också har jag äntligen fått visa henne Svenska hollywood fruar ;) Hon och jag har en speciell humor tillsammans och jag har nog aldrig skrattat så mycket med/åt Maria Montazami som med Mia :P
Nu har hon lagt sig på soffan med Mia och Klara avsnitt på, hon ska sova för hennes tåg till sin kille går kl 06 imorn bitti! Jag ska med lägga mig ner nu, det känns tryggt att ha henne sovandes i vardagsrummet :) Jag är ju själv nu för Andreas åkte till Sälen igår med några jobbarkompisar^^
Ska skicka godnatt-sms till honom nu! Får önska er godnatt också, inte ofta jag uppdaterar så här sent :P Vi hörs imorn igen :) P&K!

Kommentarer
Postat av: anna

dom nämnde din blogg i bella och tyras show igår och wow vad snygg du är!

2010-03-26 @ 08:19:11
URL: http://unstookie.blogg.se/
Postat av: ellen

de läste upp dig i bella tyra show XD

2010-03-26 @ 09:22:08
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Ellen; Åh jag såg det nyss, haha! Det var kul :)

2010-03-26 @ 12:00:24
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0