En sida med massor av skönhets-recensioner!

Har precis kommit hem från jobbet nu.. Tänkte jag skriva, det stämmer ju inte, kom hem för 40 minuter sen! Såå skönt, nu är jag faktiskt ledig fram till torsdag :D
Imorn ska jag tvätta och emellan maskinerna tänkte jag åka in till stan, behöver påskrift från Arbetsförmedlingen också vill jag ta en titt och känn på mobilen jag funderar på att skaffa! Jo, och köpa ny mascara :) Hoppas dom fortfarande finns för 50 spänn på H&M som jag tipsade om igår, vet inte hur länge rean hade hållt på^^
Det var ju flera Max Factor mascaror det handlade om och för att bestämma mig för en utav dom så har jag faktiskt en sida där jag kollar upp recensioner på :) Upptäckte den rätt nyligen, det är Makeupalley, där kan man söka efter alla möjliga skönhetsprodukter och hitta massor av bra recensioner som vanliga människor har skrivit! För att kunna läsa alla recensioner av en produkt måste man nog bli medlem, har för mig att det var så. Men jag blev medlem snabbt och enkelt, bara det att deras mail kom till Skräpkorgen först^^
Men iaf, det är ett hett tips om man vill höra lite vad andra har att rekomendera! Typ som nu med mascarorna så sökte jag bara på Mascara och Max Factor och sen ordnade jag recensionerna så dom med högst betyg kom överst :) Så False lash effect kom ju högt upp, men även den 2000 calorie så jag är lite sugen på att testa den faktiskt eftersom jag redan har haft False lash effect och inte vart såå impad^^
Vi får se hur det blir imorgon :) Nuu blev det väldigt långt inlägg, men det är inte ofta det händer så^^ Vi hörs imorn igen! P&K

Kommentarer
Postat av: Bella

du har alltid lika bra tips :D!

2010-04-01 @ 00:06:12
URL: http://anomalhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0