Provdag..

Nyss hemkommen från Kristinehamn där jag har skrivit prov hela dagen. Svenska, engelska och data/texthantering^^ Tror inte jag kommer komma in faktiskt, det känns som jag psykade migsjälv lite och överanalyserade så att jag missförstod uppgifterna. Engelskan var den enda som jag känner att jag gjorde mitt bästa på, men den verkade vara sån liten del utav allt eftersom vi bara fick 45 minuter på oss och man hann inte göra klart hela.
Men men, det är gjort iaf och nu är det bara att släppa det och se i juli om man kommer in eller inte!

Nu blir det tydligen vallfärd mot lilla Icaaan ("lilla Icaaan" är Ica och "stora Icaaan" är Ikea enligt Sibbes mor) :D

Kommentarer
Postat av: Vicky

Det gick säkert mycket bättre än vad du tror, baby! <3

Det känns ju alltid som att det går dåligt på prov och tentor och skit. Som igår, fick reda på att jag fick MVG på en hemtenta jag kände inte alls blev bra haha.

2010-06-01 @ 20:43:43
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: sibbeLICIOUS

haha, eller så brukar man bara säga att man går till Icaaan, så frågar någon om det är stora eller lilla XD

2010-06-02 @ 20:43:58
URL: http://oracle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0