Kurserna jag kommer läsa:

Fick en fråga av Hannah om vilka kurser jag kommer läsa, tänkte skriva det här för det kan väl vara kul för andra att veta, också :)

Jag kommer läsa:
Anatomi/sjukdomslära
Arbetspsykologi/arbetsliv
Ekonomisk planering/budget och statistik
Medicinsk engelska
Patientrelaterad administration och dokument
Kommunikation
Diagnosklassificering
Medicinsk terminologi
Examensarbete och utredningsmetodik
IT
och Lärande i arbete (LIA)

Det finns en sak bara tror jag som kan göra att jag väljer bort utbildningen, och det är om jag får anställning på biblioteket där jag praktiserar nu, trivs så otroligt bra där! Jag vill båda, men bra jobb går nog före utbildning.. Hur som helst så är jag jätteglad för nu har jag garanterat nåt att göra i höst som leder mig frammåt i livet!


Foto; Jessica Bergman


Kommentarer
Postat av: Annika

Leder inte utbildning till bättre jobb längden ^^ ?

2010-06-23 @ 13:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0