Faster Marjas bröllop :)

Min faster Marja gifte sig igår på Midsommarafton ute på landet!


Såhär såg jag ut (ville visa skon också när jag hade högklackat för en gångs skull)^^


Det var en fin liten kyrka dom gifte sig i.


Andreas och jag :)


Efter bröllopet åkte vi till deras herrgård där vi var resten av dagen/kvällen. Här hålls det på att ta kort. Det är min pappa, faster Mervi, min farmor och pappas halvsyster Katarina, där bak står brudparet min faster Marja och Henry :)


Bröllopsvalsen :)


Pappa spelade egenkomponerad in och ut march i kyrkan och även bröllopsvalsen!


Min kusin Kristoffer, Andreas, Jan (en vän till brudparet) och min kusin Peter.


Pappa och Kristina dansar :)

Det var så himla roligt hela dagen och kvällen igår! Mina kusiner (brudens söner, alltså) höll låda hela kvällen med sånger, små lekar och tal. Allt var väldigt avspännt och fint! Är så glad att ha träffat mina tre kusiner och min farmor igen, har inte träffat nån av dom sen jag var 7år eller nåt! Synd att inte min storasyster Mia kunde vara där, och min farbror Mauri!

Kristina som var chaufför ville åka hem vid 22-tiden så då fick hon och pappa skjutsa oss till Fredrik och Jennie där det var midsommarfest med en massa Gyllenetider, Orup och Magnus Uggla i högtalarna :P Det blev mycket dans, glasskrig och musiklekar^^

Kommentarer
Postat av: Linnea

måste bara säga att du hade sjukt fina kläder på dig :) fast det har du ju alltid :)

2010-06-28 @ 00:10:32
URL: http://linnea-mariusson.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Åh va kul med bröllop! Det är alltid roligt, det måste ha med stämningen att göra. Otroligt fin kyrka med :)

2010-06-29 @ 10:16:45
URL: http://jodees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0