Vill vara 14år igen!


Känslan jag vill åt från sommaren 2002 är nog spontanitet och barnslighet ihop med att vara nyfiken och tycka allt är spännande! Jag upptäckte så mycket det sommarlovet, massa ny musik, klädstil, rökning, alkohol, killar.. En massa som var nytt och som inte föräldrarna gillade ;) Tänk om jag visste då att den sommaren som kändes så tung och deppig ofta, skulle vara den jag längtar tillbaks till mest?
Jag kommer ihåg nu när jag tänker efter riktigt ordentligt att jag kände i hela mitt kropp och sinne att jag förvandlades! Jag gick från flicka till tjej under våren och när sommaren kom var jag en förnyad Elina^^ Underbart!
Hoppas jag kommer känna likadant om gymnasietiden om några år :)

Kommentarer
Postat av: Dejana

Nu har jag varit duktig tjej och börjat blogga igen! ^^

2010-07-23 @ 14:06:46
URL: http://thelastramone.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0