Slappis-söndag!


Åh vad jag behövde den här dagen! Jag har inte gjort ett skvatt X) Bara degat framför datorn precis som jag gjorde innan jag började praktisera^^ Jag känner inte ens av halsontet längre fastän jag inte druckit någon Kan Jang idag! Kanske var en dags vila allt jag behövde för att krya till?
Nu är det bara två veckor kvar på praktiken, sen är jag som sagt ledigi fyra veckor innan utbildningen börjar! Har planerat att fota lite mer med Jessica hos pappa ute på landet + kanske en tripp till Sthlm med Andreas och hälsa på Ludde och kanske Carro(?) och en tripp till Gbg med Vicky och hälsa på Sibbe! + En jäkla massa slappande i solsken <3
Jag mår bra :)

Kommentarer
Postat av: emma

ja undrar , du brukar ju ha en slags "boll" på huvudet , jort av ditt hår , hu fäster du det där bakom så att inga fula spännen synns :)

2010-07-11 @ 23:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0