SEMESTER!


Jag gjorde sista dagen idag på min praktik på stadsbiblioteket :) Jag hade tänkt köpa fikabröd till eftermiddagsfikat men så överaskade dom mig på förmiddagsfikat med tårta och presentkort på Mansion! Jag blev jätterörd, har ju bara varit där i två månader^^ Köpte blommor till dom och skrev ett kort som tack, så ser dom som kommer tillbaks från semestern på måndag det också :)

Men nu är det alltså semester - woho! den 20e augusti börjar plugget! Det blir nog en läkarsekreterare av mig^^ Men nu i 4 veckor blir det att softa järnet :D Det enda som är planerat är en tripp till Sthlm några dagar, bo på hotell, kolla in stan, Gröna Lund o.s.v. Annars har jag faktiskt också tänkt mig att börja lära mig spela gitarr ;D Och franska! Hah! Jag får så mycket idéer när jag sitter och plastar in böcker ;) Tänkte också där ett tag att jag skulle läsa alla världsreligioners "viktigaste" bok - inte under 4 veckor alltså, utan rent allmänt :P Får se hur det blir med det^^

Ha en fin Fredagskväll!

Foto; Louice Weiström

Kommentarer
Postat av: Elin

Underbart med semester :)

2010-07-23 @ 22:14:49
URL: http://ellee.devote.se
Postat av: SOFIA

så fin bild!

2010-07-25 @ 15:06:19
URL: http://sofiahanden.blogg.se/
Postat av: bettan

Hej! Vilken fin blogg du har, superfin bild! :) Jo, jag undrar lite över ditt vik på bibblan i K-stad... Jag är själv bibliotekarie och undrar hur du kom in där etc... Vet du om man kan sätta upp sig på nån vikarielista? Har hört att det ska finnas nån pool man kan skriva upp sig på... Hör gäärna av dig via min blogg! Trevlig helg!

2010-07-30 @ 13:22:56
URL: http://varldensbastabettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0