Onsdag!

Ååååhhh var såhääär nära på att skriva "Torsdag!" som rubrik till det här inlägget.. Hatar att vara en dag före :P
Imorse var det drama här.. Jag går upp tidigare än Andreas för jag är tjej^^ (läs duschar, fixar håret, sminkar mig och äter frukost på morgonen). Men imorse fick Andreas vakna tidigt också p.g.a. det skriket som flög ur mig när jag såg en baunta stor mal i badrummet :( Hur äcklig som helst flaxade den omkring där, studsade i väggarna och taket så det lät i hela lägenheten! Jag nästan grät när Andreas sa att han minsann inte tänkte gå upp en kvart tidigare bara för att få ut en oskyldig mal ur badrummet </3 Alltså, jag är inte rädd för insekter så direkt, bara om dom beter sig jobbigt som den där malen, ärligt, den var nästan en decimeter och flög runt, runt i badrummet! Jag fick helt enkelt lov att vänta tills Andreas behagade gå upp och sen fixa iordning mig i raketfart^^ Hade vart måttligt pinsamt att komma försent till praktiken p.g.a. en mal :P

Nu är det bara 16 arbetstimmar kvar sen SEMESTER!


Avslutar helt random med två behind the scenes-bilder ur min mobilkamera från den 5e juli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0