Några bilder ur boken The red thread!

Fotade ju för Nicole Östmans bok i vintras, nu har hon lagt upp några bilder på Facebook hur den förmodligen kommer se ut i hård form, har tidigare visat hur den nog kommer se ut i pocket form :) (får inte länken att funka, om ni inte kommer ihåg så kika tillbaks under den 2a juni)
Anyways, här är baksidan och framsidan och flärparna som viks in i boken, ni vet..


Introduktion:


Målar en ruta på golvet med läppstift:


Sitter i rutan :P


Den här bilden gjorde vi bara som en ploj-grej har jag för mig, vi hittade en gammaldags bröllopsklänning också målade vi dit "I do" på väggen :P


Plockar bort glasskärvor ur foten samtidigt som min skugga går därifrån:


Balanserar på läppstiftslinjen:


Credits, där står jag och den här bloggen med, fjärde uppifrån.


Slutet


Boken är 120 sidor så jag vet inte om det kommer finnas fler bilder i den, är iaf mycket nöjd med dom här som hon har visat! Ska bli så kul att få en egen upplaga av boken :D

Fotograf: Carlis Fridlund
Make up: Petra Heikkinen
Hår: Hanse Andersson
Art direction: Nicole Östman
Assistent: Hana Platbardis

Kommentarer
Postat av: Vicky

Ser jävligt awesome ut, honey! Du ska vara stolt och nöjd! :D

Vill se boken i tryck!

2010-07-20 @ 10:55:23
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: Sara

Snyggt! :)

2010-07-22 @ 21:42:07
URL: http://saragunmarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0