Bilder från mitt födelsedagsfirande igår!

Jag fyller ju som bekant 22år idag, men vi firade mig igår med en fest hemma hos mig och Andreas med vänner och familj :) Det lite lösa temat var Rock och alla var så snygga! det spelades bara en massa rockmsuik från 60-talet och fram till idag och både Ludde och min pappa lirade live för oss :D


Vi gjorde bål på vodka, fanta exotic och koncentrerad tropisk juice + frysta hallon och mangobitar! Det blev skitgott!


Jag hade önskat mig en låt av Ludde, Deep Purple - Burn och den satt som en smäck, alla var mäkta imponerade! Han spelade också Ozzy - Bark at the moon :)


Sen var det pappas tur och han ville ha med sig sina backup singers (min storasyster Mia och jag) :P Körde någon Jimi Hendrix låt som jag inte kommer ihåg namnet på just nu^^


Min brorsons mamma Susanne och Eric :)


Posa med pappas hatt såklart, tradition^^


<3


:D


Sen kom Dire Straits - Walk of life på högtalarna och pappa stämde in på gitarren igen!


Älskade Vicky kom och överraskade mig också fastän hennes allergichock!


Det blev mycket häng på balkongen sen när solen hade gått ner^^


Vid tolv tiden tog vi taxi in till Ankan och där bjöd Vicky mig på en födelsedagsdrink :)

Åååhh vilken kul kväll det var! Längtar tills jag får se fler bilder som andra tog! Så kul att ha Andreas och mina gemensamma vänner, en av mina homegrrrls Vicky (mina andra var antingen sjuka, hade ingenstans att sova eller var bortresta :( Typiskt just den här helgen liksom) och min familj där på samma fest <3 Bästa! Alla fastnade dock inte på bild i min kamera, därför jag vill ha andras bilder som var där med !!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Grattis grattis grattis på födelsedagen ^^

2010-07-04 @ 23:42:46
URL: http://isabellecandylove.blogspot.com
Postat av: Linda

Nog för att jag alltid tycker du är vacker Elina, men oh my god vad fin du är! Outfiten var verkligen skithet och ditt ansikte strålar!



Många grattis!

2010-07-05 @ 00:32:30
URL: http://larotika.blogg.se/
Postat av: Annika

Grattis i efterskott :D Kram!

2010-07-05 @ 02:43:30
Postat av: HORAN

Grattis så mycket Elina :)! Du och din syster är ju jättelika, haha. Din pappa såg också stilig ut :D. Och du, lika fin som alltid :).

2010-07-05 @ 16:44:00
URL: http://millavanerholm.blogg.se/
Postat av: Frida

Grattis i efterskott! Vad kul att Vicky kom till dig ändå! :D

2010-07-05 @ 20:23:05
URL: http://synch.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bålen ser supersmarrig ut!

2010-07-05 @ 20:52:02
URL: http://jodees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0