Tikka masala

I fredags åt jag en frysrätt från Findus som heter Indian tikka masala. Frysrätter brukar inte vara en höjdare, men åh vad denna var god! Behövdes bara en nypa salt (som med allt annat ;P). Sitter faktiskt och dagdrömmer lite om att äta den igen X) Kan vara så att jag upplever den så god eftersom jag vet att jag var superhungrig! Så, riktigt smakrik rätt eller glad för vilken mat som helst-sitation? Vet inte, men jag ser fram emot att ta reda på det ;)

Får försöka göra denna maträtt hemma nångång också :)

Har ni hittat något guldkorn bland alla frysrätter?


Kommentarer
Postat av: apan

Är det en typ mörk förpackning? Jag prövade falafel, och det var oxå vrålgott!

2010-02-01 @ 10:41:38
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0