Svavelflickan!

Om en halvtimme ska jag ta bussen in till stan och möta upp fotografen Rebecka Bergvall :) Hon vill göra en fotografering med mig som Svavelflickan, ni vet från den sorgliga sagan "Flickan med svavelstickorna".

Så jag sitter med lockat hår och har försökt sminka mina ögon lite större som en flickas och när jag kommer fram ska jag ösa på med mer rosor på kinderna, hakan och näsan!
Vicky ska med också och assistera lite :) Skönt att hon ställer upp! Det är så mycket lättare att ha med sig en tredje person på plåtningar som kan hålla i reflexskärm, se så håret ligger rätt och så^^
Hoppas vi lyckas med detta, det är sån vacker och ledsam berättelse :/ Önska oss lycka till! Så ska jag se till att få lite behind the scenes bilder att visa när jag kommer hem i eftermiddag! P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0