Min största idol genom tiderna, över på söndagsfika ;)

Tänk, idag har jag redan hunnit med att tvätta OCH samtidigt haft min storasyster Mia över på fika :D Vilken bra söndag!
Min storasyster är coolast i världen <3






Bless FB alltså, hittade den här bilden på Mia bland hennes foton. Det är alltså arvikafestivalen -93, hon var 16år och bodde fortfarande hemma hos mig och mamma :D

OCH IIIHHH!! Dom rosa trollen hon har på kängorna visade hon för mig och sa att om man har dom på så kan man springa jätte-jättefort ;D Jag, 5år gammal och hennes största beundrare, trodde ju såklart på detta ;)

Lite lustigt också, folk som hon inte känner hälsar på henne på stan säger hon och flera av tanterna i Väse sa att dom hade sett henne i Amelia ;P Folk misstar henne alltså för mig! För chansen att folk känner igen henne efter att inte ha varit i Värmland på typ 15år är ju rätt liten, särskilt med tanke på att hon inte känner igen dom tillbaks OCH när man ser hur hon såg ut när hon lämnade Karlstad som 17åring och hur hon ser ut idag ;)
Hoppas att jag också fortfarande kommer se ut som en 20åring när jag är 30 ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0