Mina favoriter ur det privata foto-albumet 2009!


Mysiga vinter <3


Isprinsessan Elina ;P - Alla <3 dag


Byxlös outfit på krogen i Februari :P


En kärlekspåminnelse från Andreas <3


Posade med migsjälv i Mars X)


Första maj var soligt och varmt! Jag och Adam grillade :D


Jag jobbade med att hålla i en skylt och vara snygg samtidigt, ett hårt jobb - no joke!


Vilken BABE jag var i juni :D


Jag, Andreas, Fredrik och Jennie åkte på en sista minuten till Bulgarien :D


Firade min och Mias födelsedag in style!


Parta lite granna!


En behind the scenes bild från fototräffen i augusti!


Gosan och jag <3


My famous Britney-face :D


En blåsig och sandig foto-dag senare i augusti!


Snygg höst outfit^^


Babe och jag på krogen! Jag tror inte jag har ett enda kort på Andreas där han ler :P


En behind the scenes från min första fotografering i utlandet! (Norge :P) Bilder därifrån har jag inte fått än, men det kommer har Martin lovat :)


Jag var Oslo-bo i ungefär en månad :P Oktober-November^^


Det enda som var bra med Oslo-vistelsen var att jag umgicks med Vicky och Sibbe så mycket :D


<3 <3 <3


Söt i toffsar i Oktober :)


Halloween :D


Har blivit väldigt pepp på att se Hockey under hösten/vintern! Särskilt nu när det är Junior VM kan tilläggas, det är bäst !!


Största jul-känslan jag hade <3


Mias julkrubba XD Hahahahah!


Och juldagen vart lika lyckad detta år med :D Alla mina bästisar var med och festade med mig <3 Kom ihåg att vi mötte upp Carro sen på krogen med <3

Och så var det ju Nyårsafton igår, men jag har ju som sagt inte några fler bilder från det än vad jag la upp innan festen^^ Det har varit ett bra år :) Ganska jämn tror jag.. Det har inte hänt nåt som gjort mig helt knäckt och jag har nog inte heller haft nåt lyckligaste stunden i mitt liv-moment, utan bara sådär allmänt mått bra :)
För år 2010 önskar jag mer tid för mina vänner, träffa pappa och Mia mer och försöka komma på rätt spår med vad jag vill med livet vad det gäller jobb/plugg! 2009 tog jag inte så stora kliv frammåt på just det planet, jag försökte men halkade tillbaks till ruta ett^^
Också vill jag bara skicka ut en kärlekshälsning till Vicky, Sibel, Adam, Carro, Andreas, pappa och min storasyster Mia, ni är alla min familj och jag älskar er av hela mitt hjärta!

Kommentarer
Postat av: Vicky

AW, rullade ner en single tear of glädje för min kind nu... Jag älskar dig så himla mycket, you're the sister I never had, honey! 2010 ska vi ta igen allt vi missat pga av Norgay <3

2010-01-03 @ 16:35:29
URL: http://vickypedia.blogg.se/
Postat av: aiia

"snygg höst outfit ^^" ... haha det halsbandet du har där, kom typ till Växjö för 3 veckor sen :P sjukt. ps. du är snygg. ds.

2010-01-07 @ 18:31:08
URL: http://aiia.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0