Lambretta, jäkligt cool alltså!

Gud vad jag älskade den här låten när den kom -99 :D Jag var då 11år och satt framför Ztv och MTV hela dagarna på sommarlovet och väntade på att videon skulle komma ;) Och det linnet hon har på sig med strand och palm-tryck är nog mitt första starkaste minne av "OMG! jag måste ha den! Det kommer bli största trenden och jag måste vara först!" ;D

Minns ni? :D

Denna vet jag iaf att ALLA känner igen, -01


Och den här gillade jag också som fan! -01


Linda Sundblad var/är jäkligt cool alltså! Hon var tydligen bara 15år när hon började i det då all-boybandet 1996! Önskar jag med var rockstar när jag var 17år liksom :D som hon var då dom slog igenom^^

Kommentarer
Postat av: carro

hehe jo och nu är det fler som vågar vara lite rebelliska :D skitkul.

2010-01-07 @ 19:28:41
URL: http://rosetty.blogg.se/
Postat av: P

HAHA! det dar linnet hade jag ju!

2010-01-08 @ 19:56:28
Postat av: Jennie

Åh haha, vad kul! Första låten är det precis med nöd och näppe att jag känner igen :P

2010-01-08 @ 20:11:20
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV P; Lyllos ;) Jag fick ett liknande faktiskt så jag vart nöjd!



SV Jennie; Hihi, ja jag är nästan ensam om att komma ihåg den i min umgängeskrets :P Men jag såg mycket på Ztv och MTV och av nån anledning så fastnade jag verkligen för den låten!

2010-01-08 @ 21:36:35
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Haha, jaaa, jag tyckte också hon va skitcool ;D Jag ville va som henne! Och jag ville ha ett sånt linne!

2010-01-13 @ 17:59:23
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV Jeanette; Haha! Då var jag inte ensam, alltså ;)

2010-01-14 @ 10:08:09
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0