Hemma igen!

Fast jag är ett tard.. Jag glömde ta med mig kameran >< Så det finns inga behind the scenes att visa :( Men bilderna kommer kanske redan till veckan :)
Jag är sjuuukt trött just nu! Ni vet när man har precis vaknat upp från ett litet powernap, så känns det! Har t.o.m. lite sådär sömnsmak i munnen :P Så ska lägga mig i sängen och se på nåt avsnitt av Real housewives of Orange County X) Bästa serien, haha! Fast tyvärr får jag fortfarande stå ut med att bara kunna se ett avsnitt varannan timme typ. Har googlat sönder och hittar faktiskt inte nåt bättre^^
Hörs sen :) Då ska jag visa er nåt äckligt, eeuuwww!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilket sött ord. Sömnsmak:)

2010-01-28 @ 18:21:42
URL: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0