Fotodag :)

Om en halvtimme kommer Jessica och hämtar upp mig och Vicky! Vi ska ju fota idaaag, ska bli kul som fan! Jag tänkte köra två sets, en enkel där jag har naturligt smink och bara ett vitt linne och jeans, äntligen ska jag få mina cleana bilder! ;P Och sen så ska jag köra den där grejen jag skrev tidigare i veckan, med inspirationsbilder på Kate Moss och Megan Fox ;)
Nu blir det en megastor frulle, Vicky skulle äta en liten frukost? Jag ska äta en STOR X) Stekt frukostkorv, stekt ägg, macka och yogurt, mmm <3
Här är ett par bilder från när jag och Vicky har fotat tidigare:


Får se ifall vi delar bildram denna gång med?

Efter att vi har fotat så är jag och Andreas bjudna på middag hos hans mor, så vi får se om det blir nå fler uppdateringar här.. Annars kommer det imorgon, såklart ;) P&K!

Foton; Frida Norgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0