Eeuuwww!


Imorse såg jag på min borste med helt andra ögon.. Har jag varit blind förut eller vad är det här? Det var FULLT med damm mellan stråna! Ibland tar jag liksom bort hår ur den men har nog aldrig riktigt fått upp allt så det har samlats på verkat det som :S Tog först med en bredtandad kam och drog igenom och fick upp hur mycket skit som helst, sen fick jag ta en mer fintandad och ta det sista^^ Kolla, liksom! :O Det har jag dragit genom mitt hår ><
Finns det nåt speciellt sätt som man ska ta hand om sin svinborste på?

Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

ussch... jhag får exakt likadant :S Jättekonstigt! Brukar kamma ur mina borstar :P hahah ♥

2010-01-28 @ 18:39:59
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: Sibbe

Daaamn ><

2010-01-28 @ 23:32:36
Postat av: Jonna

som en utsänd ängel ger jag dig detta råd:

låt den ligga och dra i schampoo och skrubba och skölj!



detta behövs på alla borstar och kammar emellanåt, särskilt om man använder dem när man har produkter i håret!



kolla riktigt noga så ser man äcklet på pinnarna.

man typ...



spyr

2010-01-29 @ 19:43:17
URL: http://sckrollan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0