Dramatisk morgon!

Inatt drömde jag att jag gifte mig med Andreas, igen :D Drömde ju det för bara en vecka sen?
I den här drömmen valde vi ut hur vårat bröllop skulle vara, vi skulle ha Amerikanskt bröllop som tema, typ båda får ringar, vi valde amerikanskt grillad mat och en massa stora söta tårtor och puddingar till efterätt XD

Men nu imorse för bara en timme sen ringde Andreas och sa att han var på sjukhuset! Fyfan vad rädd jag blev, hjärtat började gå i hundra! Han har nämligen inte kännt sig bra dom senaste dagarna, han har fått yrsel, nästan svimmat och typ förlorat känslan i svaljet och annat konstigt. Och idag hände det tydligen igen när han var på jobbet, så dom körde in honom med ambulans :O Men när han ringde så lugnade han mig och sa att dom hade gjort en massa tester på hjärtat, lungorna och allt sånt och allt såg bra ut, nu väntade han på resultatet av dom sista testerna.
När han ringde upp igen efter en timme lät han glad, och han sa att han var fullt frisk bara det att han hade dragit och spännt sig i nacken när han har tränat så blodtillförseln till hjärnan hade kommit i kläm! Så det enda han behöver göra är att slappna av ta det lugnt med träningen och framförallt inte glömma bort att stretcha! Gud vilken lättnad! :)

Dramatisk morgon, minst sagt!


Min älskling!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Hahahaha mörda gärna blodtillförseln till hjärnan, Andreas! XD

2010-01-21 @ 18:48:15
URL: http://vickypedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0