Behind the scenes från plåtningen igår!

Det var så kul! Vill fota meer >< Oh well, ska ju fota i Sthlm den 30e så får hejda mig lite :) Längtar tills man får se och visa er färdigt resultat, men sålänge kan ni se dessa bilder som Vicky tog med sin kamera, så får ni ett humm om vad som komma skall^^


Hennes fina kisse :* Som löpte btw, så hon strök sig och gosade till sig hela tiden ;P




Jag känner mig jättedum nu i efterhand att inte jag tog några bilder när Vicky blev fotad >< Min kamera (Andreas kamera) hade slut på batterier, men jag kunde ju tagit med hennes! Oh well, ni får en poserbild på henne istället från igår ;)

Och tillsist bjuder jag på en bild på hetingen själv, Jessica's ass ;D


Om ett par timmar kommer Andreas kompisar Ivan och Jelena över :) Dom är i Sverige nu i en månad och firar jugge-jul sen drar dom tillbaks till Serbien^^ Så det ska bli kul att träffa dom! Hörs senare, P&K!

Kommentarer
Postat av: frida/synchiqe

Men ÅÅÅHHH den klänningen som jag vill HA!! Lovely! <3



Ska bli kul att se bilderna sen. :)

2010-01-17 @ 16:58:19
URL: http://synchiqe.bloggspace.se/
Postat av: aMANDA

vart kommer klänningen ifrån?

2010-01-18 @ 16:48:30
Postat av: Elina aka pinkflesh

SV aMANDA; Den kommer ifrån Topshop :)

2010-01-18 @ 21:12:54
URL: http://prettypinkflesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0