Solglasögon!

Jag är besatt av att tänka på sommaren och utlandsresor nu för tiden XD Har ju redan kollat ut vilken bikini jag ska ha i år ;) Men strand-outfitten slutar ju inte där, det viktigaste är nog ändå solglasögonen! Mina kriterier för snygga sådana är att dom ska vara stora, märkbruna (svart ser för hårt ut), sitta bekvämt uppe på näsan så att det inte kommer in sol uppifrån och dom inte halkar ner + att näsan inte får se dubbelt så lång ut :P Det här verkar dock jättesvårt att hitta i bland budget ställena^^
Jag har hittat bilder på solglasögon som ger mig största ha-begäret någonsin:


Självklart sitter dom på Natacha Peyre, och självklart skriver hon inte ut vart dom är ifrån :P
Någon som vet vilket märke det är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0