Oops!


Råkade shoppa mitt i natten igår ;) Beställde detta från Forever21! Jag hoppas skinnjackan inte är lika glansig i verkligheten :O Men den var billig, så det var värt att testa^^ Första gången jag beställer därifrån faktiskt, ska bli spännande att se, kanske blir nya favvo affären? Fanns ju hur många perfekta basplagg där som helst, och till riktigt billigt pris, även om man får betala tullen! Just nu känns det:
Basplagg? - Forever21!
Speciella/trendiga plagg? - Topshop!

Vilka är era favorit shoppingsidor? och varför? :)

Kommentarer
Postat av: Dejana

Testa att skicka det till en kompis nästa gång, så slipper du betala tull. Då räknas det som en present och man kan inte kräva tull av personen som får paketet ^^

2010-02-22 @ 12:13:56
URL: http://thelastramone.devote.se
Postat av: Annso

Jag gillar nelly.com och asos.com just för att det är en sådan stor variation från budgetkläder till märkeskläder. Man lyckas alltid hitta något när man spanar på deras sida - vilket också kan vara väldigt farligt för plånboken. :P

2010-02-23 @ 20:10:11
URL: http://mrsintergender.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0