Modellcoach!


Godmorgon! Det blev lite vilt igår ;D Hade skitkul verkligen! Tog tyvärr inga bilder, men jag vet att Vicky gjorde det så får vänta tills jag får av henne^^
Om en timme ska jag till stan och vara modellcoach under en fototräff där det kommer vara rätt många nya tjejer/killar som vill stå framför kameran, så ska hjälpa till, dela ut lite tips och tricks ;)
Ikväll ska jag och Andreas över till Fredrik och Jennie och se på Melodifestivalen! Fler som ska se?
Hörs förhoppningsvis senare, men det kan hända att jag måste åka direkt från fototräffen till F&J^^
Ha en kul lördag, alla! P&K

Foto; Armand Dommer

Kommentarer
Postat av: wikky

betalde du armand.. eller plåtade han grattis?

2010-02-27 @ 21:52:11
URL: http://wikky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0