Min pappa fyller 60år idag!


Jag, pappa och Mia sommaren 2007.

Jag kan inte fatta att min pappa är 60år! Han ser varken ut eller beter sig som 60, så dom där siffrorna känns mycket märkliga :P Men så är det iaf och jag och Andreas ska till Väse och fira honom senare i eftermiddag :D Jag och Mia var ju på stan i fredags och köpte present, och eftersom min pappa inte förstår sig på internet (;P) så kan jag berätta att det är biljetter till The Beach boys som kommer till Karlstad i sommar :) Prrrfekt!

Här kommer en bildkavalkad på min bästaste bästa pappi! (Tyvärr har jag inte bilder från när jag var liten på datorn, utan bilderna är från när han var ung och från de senaste tre åren)

Mammas och pappas bröllop i början på 70-talet.


Bröllopsmiddan.


Mamma, pappa, min storebror Marco och halv storasyster Linda, 1975.


Jag och pappa på min student 2007


Pappa och jag i Malmö 2007.


Hos Mia och hennes kille i Malmö 2007.


Mia och pappa på karaokekväll på pizzerian i Väse, 2007 ;)


Pappa lirar loss lite på min 20-års dag, 2008 :)


Pappa och Mia drar fram gitarren under julen 2008.


Pappa tar in Kristinas hästar nu i julas.

Det är så skönt att se hur lycklig pappa är nu tillsammans med Kristina :) Har nog aldrig sett honom må så bra som han gör nu, och det gör mig så varm inombords! Ska bli jättekul att komma hem till dom sen <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

Din pappa var verkligen stilig i sina unga dar! :D

2010-02-16 @ 14:17:10
URL: http://cockblocker.blogg.se/
Postat av: Sibbe

Aaaw! Gratta från mig också :). Och din mor var L.O.V.E.L.Y! Man ser vart du fått din skönhet ifrån, verkligen :D

2010-02-16 @ 16:52:22
Postat av: Eva

Vilken härlig sida du gjort Elina av pappa, mamma och er syskon. Så roligt att kunna få ta del av den! Många kramar från Eva.

2010-02-17 @ 00:21:05
Postat av: Malin

aw, grattis till pappan!!! :D

2010-02-17 @ 10:52:17
URL: http://vanodorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0