Lördag och lite Melodifestivalen snack^^

En otroligt lugn och stillsam lördag! Jag ska inte göra någonting förutom att sitta vid datorn, se på tv-serier, läsa, äta mat och godis ;) Ikväll blir det såklart Melodifestivalen! Förlåt, men jag ser det varje år sen jag var liten, man måste! Jag tycker t.o.m. att några låtar som har gått vidare är bra! Missade dock andra delfinalen^^ Det var ju då jag var hos Vicky när Andreas hade pokerkväll här hemma. Jag frågade henne då, om vi kunde se på Melodifestivalen på kvällen? Och hon blev tyst, gjorde en grimas som att hon verkligen inte ville och försökte komma på nånting att säga tills hon tillslut lyste upp med ett brett leende och sa "Vi har ingen antensladd, vi kan inte se på tv!" Så jäääkla nöjd var hon XD

Dom låtarna jag har sett från deltävling 1 och 3 som jag tyckt vart bäst är nog Salem Al Fakir - den var härlig, må bra-låt, Darin - Jag fick iaf rysningar, väldigt fin, Timoteij - Låter som en sommarvisa man sjöng på skolavslutningen fast i snabbare tempo ;P Men ärligt, fyra blonda tjejer i lite folklig låt, ett bra sätt att representera Sverige på? Crusified Barbara - Kom ju tyvärr bara till andra chansen >< Dom var fett bra!

Behind the scenes-bild från plåtningen igår^^

Ser ni på Melodifestivalen? Och vilka låtar har ni tyckt vart bäst? Var deltävling 2 nå bra eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0