En dag på stan :)

Gud vilken härlig dag! Började med att träna Zumba - Sculpt and tone, som jag har gjort nu varje vardag i 3 veckors tid? Känns jättebra iaf! Sen gjorde jag mig iordning och mötte upp Vicky på stan :) Vi käkade kyckling wook och fikade i ungefär tusen timmar och avhandlade alla samtalsämnen typ <3 Sen kikade vi runt lite vad affärerna hade att erbjuda, kom hem med en jacka och ett par skor från Myrorna!



Såhär såg jag ut idag, rotade fram min gamla höst/vårjacka, gillar den som fan! Faktum är att den blev snodd två veckor efter att jag köpte den, men jag tyckte om den så mycket så jag la ut en tusing till och köpte en ny :P Det vart dock lite kallt idag :P


Här har vi mockajackan, är inte helt förtjust i knapparna, ska kanske byta dom innan jag använder den till våren! Annars tycker jag den är sådär härligt 60/70-tal, fin brun färg, sitter som ett smäck!



Och skorna :) Är så jäkla nöjd! 50 pix för dessa :D

Ikväll blir det hemma-mys med Andreas framför Sverige - Vitryssland i OS!

Kommentarer
Postat av: dorion

det där zumba har man ju sett på tvshop. är det roliga/ bra övningar? jag är så dålig på träning... har ingne discpiplin alls när det gäller sånt ^^

2010-02-19 @ 23:53:40
URL: http://www.daredesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0