Mysdag i Väse!

Idag åkte jag och min brorson Timo till min syster Mia i Väse :) Först gick vi på julmarknaden och köpte lotter för 2,50kr styck :P Nyheten om 50-öringen har inte nåt Väse än tydligen^^ Vi sa såklart ingenting då hade ju lotten kostat 3kr!

Timo vann en ficklampa (på bilden) och en keps (inte på bilden).


Efter det bakade vi lussekatter! Igårkväll ringde Mia mig och sa att dom inte hade Lussekatt-mixpaketet på Hemköp och tyckte att jag skulle gå till min Ica :P Jag bara lol, mixpaket? Och sa åt henne att köpa ingredienserna istället typ jäst, saffran och ägg^^ Men hon gick till en annan Ica-affär själv och köpte mixen iaf, jaja :P


Dom var goda iaf :)) Mycket fluffiga!


En mandarin-bluumma ;D


Timo hade med sig sin el-gitarr så Mia kunde lära honom spela lite :)

Härlig dag! Timo och hans mamma Susanne ska fira jul med oss (jag, Mia, pappa och Kristina) i år :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0