Julhelgen!


Jag åkte till min syster Mia den 23e som vanligt och vi slog in paket och kom på rim och såg på TV :)


Här har vi Pontus (Mias pojkväns) nemesis: R-mannen! Han kunde tydligen inte uttala "r" när han var liten och blev reta för det av en pojke som slog honom så Pontus har ett ärr kvar efter det :P


Det finns massor av kort hos Mia och jag tycker jättemycket om detta på mamma <3


På julafton kom Susanne och Timo (min brorson och hans mamma) och hämtade oss och vi åkte till pappa och Kristina :)


Timo och jag <3


Mia och Susanne :)


Julklappsutdelning :) Vi brukar utse en tomte som får dela ut alla, sen så får en i taget öppna en julklapp och läsa rimmet också går vi runt så tills alla har öppnat alla. På det sättet får alla höra rimmen och se vad alla får!


Kristina och pappa :)


Julmys framför Karl-Bertil Jonsson <3

Det var en jättemysig jul! Fick många fina julklappar också :) Bl.a. min favoritparfym Can can, Kurt Olssons julkalender på DVD, böcker, en leopardmönstrad morgonrock, klänningar, prydnader, pengar och såklart resan till Sthlm och få se We will rock you!

Kommentarer
Postat av: Sickbitch

FINA BILDER! :)

2010-12-28 @ 13:13:46
URL: http://SICKBITCH.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0